Verton asiakastyytyväisyys huippuluokkaa

VertoLive kuvitus
Tiedote |

Yhteistyössä Taloustutkimuksen kanssa helmi-maaliskuussa 2020 teettämämme asiakaskokemustutkimuksen mukaan asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä Vertoon.

Asiakaskokemustutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Verton asiakkaiden tyytyväisyyttä Verton toimintaan. Tutkimukseen vastasi 197 asiakasta ja vastausprosentiksi muodostui BtoB-tutkimuksille normaali 9,7. Vastaajat olivat isännöitsijöitä, kiinteistösihteereitä, vuokrataloyhtiöiden edustajia sekä muita kiinteistöalan ammattilaisia ympäri Suomen.

Taloustutkimus

VertoLive-palvelu oli 90 prosentille vastaajista tuttu, mutta sen sisältämät älykkäät ominaisuudet kuten vesilaskutusta helpottavat ladattavat kulutustiedot olivat tiedossa vain 63 prosentilla vastaajista. Kiitosta VertoLive sai helppokäyttöisyydestään, raportointien tulostusmahdollisuudesta ja VertoLiven koettiin olevan erittäin hyödyllinen oman työn kannalta.

Kokonaisuusdessaan tyytyväisyys Vertoon on huippuluokkaa. Asiakaspalvelu ja Verton tuotteet ja palvelut saivat kiitettävän arvosanan asiakkailtamme. Viestintää asiakkaan suuntaan esimerkiksi uutiskirjeen muodossa toivottiin lisättäväksi. Tämän toiveen otimme tosissamme ja pian uutiskirjeelle saadaan tilausmahdollisuus osoitteeseen verto.fi. 

Timanttinen henkilökunta

Verton henkilökunta sai niin ikään suitsutusta asiakkailta, sillä he kokivat tavoitettavuuden, palveluhalukkuuden ja ammattitaidon olevan huippuluokkaa. Erityisen ylpeitä voimme olla asiakkaidemme suositteluhalukkuudesta, sillä se oli kokonaisuudessaan huikea 65, kun kiitettävän arvosanan raja on 40. Isännöitsijöiden keskuudessa suositteluhalukkuutta mittaava NPS-luku oli peräti 76.

Tavoitteemme ylläpitää asiakkaidemme tyytyväisenä jatkossakin ei ole helppo vuori kiivettäväksi, mutta otamme haasteen vastaan ja jopa pyrimme tulevaisuudessa parantamaan palvelukokemusta. Yhteistyössä loistavien asiakkaidemme kanssa emme voi kuin onnistua tavoitteessamme!